Berichten Woonbron


Stookkosten


Wij krijgen van veel bewoners de vraag of wij Woonbron het voorschot stookkosten willen laten aanpassen. Dit kunnen wij niet.Dit is namelijk een individuele afspraak die u met Woonbron hebt gemaakt. 
U dient dus zelf contact op te nemen met Woonbron.


Heeft u huurverhoging?

 

Heeft u een brief over de huurverhoging ontvangen?

U ontving onlangs de jaarlijkse huurverhogingsbrief. Klik hier voor antwoorden op de vragen die wij vaak krijgen.

We begrijpen dat het door de coronacrisis een moeilijke tijd is. Misschien ook voor u. Door de huurverhoging kunnen we in de toekomst uw woning duurzamer maken of opknappen als dat nodig is. En we kunnen met dit geld ook nieuwe woningen blijven bouwen. Kortom: de huurverhoging is van belang om u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn.

Maar we hebben ook oog voor uw situatie. Kunt u door de coronacrisis uw huur niet meer betalen? Neem dan meteen contact met ons op. Dan maken we afspraken over het betalen van uw huur. Alleen samen vinden we een oplossing die past bij uw situatie.

U heeft een afspraak met een sociaal beheerder of complex beheerder
Afspraken worden zoveel mogelijk telefonisch gedaan. U kunt ons helpen door alleen te bellen bij overlast. Spreekuren gaan door alleen in overleg en rekening houdend met de op dat moment gelden coronaregels. Werkzaamheden in uw complex, zoals het vervangen van lampen of legen van containers, storing aan liften en uitval van verwarming worden nog wel uitgevoerd.

U wilt urgentie aanvragen
Het aanvragen van urgentie is per gemeente verschillend en er zijn continu veranderingen door de situatie met corona. Op onze website plaatsen we zo goed mogelijk wat de actuele status is.